top of page
Komunikacijas meistariba.jpg

Komunikācijas prasmes ir universālas – tās vajadzīgas gan klientu apkalpošanā un pārdošanā, gan vadītājam, gan arī personiskajās attiecībās.

Komunikācija ar apkārtējiem, ar klientiem, ar darbiniekiem, ar kolēģiem, ar vadību ļauj mums sasniegt savus mērķus, turklāt izdarīt to ātrāk un efektīvāk. Nemaz jau nerunājot par to, ka tiek aiztaupīta vilšanās, kad mūs „nepareizi saprot”.

Semināra gaitā, papildus tiešajai zināšanu apguvei, tiek izmantoti praktiskie treniņi un lomu spēles. Tādā veidā dalībnieki ne tikai papildina savas zināšanas, bet iegūst, uzlabo un nostiprina savas praktiskās komunikācijas prasmes, iemācās efektīvāk izteikt savas domas, mācās saprast, kā teiktais tiek uztverts un ko sadzird kolēģi. Dalībnieki mācās komunicēt, lai panāktu vēlamo rezultātu.

KONTAKTI

Sandra Ošleja

bottom of page